«МЕЖІВСЬКИЙ МЕРИДІАН» У ТУРБО-РЕЖИМІ. ЩО ТАКЕ ТУРБО-БАТЛИ І ДЛЯ ЧОГО ВОНИ НАМ ПОТРІБНІ?

Ось уже п’ять тижнів «Межівський меридіан» бере участь у Турбо-батлах.

Таку назву має міжредакційний навчальний проект, організований  Тернопільським прес-клубом за участі Агенції розвитку локальних медіа «АБО»

У турбо-режимі ментори (досвідчені редактори)«прокачують» десять редакцій з різних регіонів України (Одеської,  Житомирської, Тернопільської, Дніпропетровської, Чернігівської, Херсонської та Хмельницької областей).

У чому фішка ?

Щотижня редакція отримує два основних завдання і одне-два бонусних. Сім днів на виконання. Редактори-ментори консультують по темах і оцінюють результати. Кожне з завдань оцінюється певною кількістю балів-жолудів (внутрішня валюта, яку в кінці можна буде обміняти на призи). Чому саме жолуді? Бо символом Агенції «АБО» є азартна Білка, яка і сама полюбляє смачні жолуді,  і роздає їх учасникам проекту. Кожному стільки, у скільки балів оцінено результат роботи.

Ніхто й не обіцяв, що буде легко…

Як гадаєте, легко брати участь у такому конкурсі?  Особливо зараз, під час карантину. Враховуючи, що транспортне сполучення відсутнє, одному журналісту з двох доводиться працювати з дому дистанційно. Так ніхто й не обіцяв, що буде  легко…

Навіть якщо не вистачає часу, якщо «повний завал» в редакції, ми все одно намагаємося виконувати завдання. З кожним тижнем теми стають складнішими, а це вимагає все більше часу і ресурсів. Та в результаті опановуємо новий підхід до ведення сайту, бо ми в цій справі новачки, працюємо  півроку.

Спочатку процес ішов доволі напружено, бо треба встигати і газету наповнювати, і завдання виконувати. Та з часом режим стабілізувався, та й друковане видання частково розміщує матеріали Батлів. Тобто робимо «2-в-1».

Де ми бачимо прорив?

На сайті «Межівського меридіана» уже не раз публікувалися матеріали, підготовлені в рамках проекту. Що ж найбільше припало до вподоби читачам? Найперші схвальні телефонні дзвінки були з приводу матеріалу «Чи зручно жити в Межовій». Навіть дещо неочікувано. Матеріал набрав 798 переглядів.
А ще людям цікаво читати про те, чим славиться наш край, про талановитих людей, цікаві історичні факти, традиції. Тому матеріал-підбірка «Сім речей, які ви знайдете тільки у Межівській громаді» набрав аж 1798 переглядів. Далі в рейтингу «Що малюють місцеві художники на карантині» та стаття про розвінчання фейків у соцмережі (які й виникають на ґрунті недостатньої поінформованості з того чи іншого питання).
Коли маєш зворотній зв’язок з читачем, окреслюються певні орієнтири. А ще – приємно чути від наших читачів, що газета останнім часом стає цікавішою, матеріали більш різноманітними.

Абетка Межівщини

Але нам також хотілося, щоб наша аудиторія більш активно відгукувалася на матеріали, розміщені на сайті видання, брала участь у конструктивному обговоренні запропонованих тем на сторінці у Фейсбуці.

Вже зараз очевидно, що участь у Турбо-батлах –  корисний досвід!

Неочікувано навіть для самих себе – під «тиском» дедлайну знаходимо нові, більш сучасні і гнучкі форми спілкування з людьми.

 

Матеріал: Як реалізувати ініціативу: від ідеї до втілення

Воно нам треба ?

Мабуть, не одного разу ставили собі таке питання. Впевнені, і наші колеги також )))

Особливо напередодні чергового дедлайну.

Тут одним реченням не відповіси…

По-перше – це навчання (на певному етапі прийшло таке розуміння). А якісний навчальний процес – це важка робота!

Тобто, ми навчаємося працювати. Але навчаємося не нудно, а в цікавому форматі. Стимулює ентузіазм та натхнення  змагання з іншими редакціями.

Ми ніби об’єднались з колегами, вийшовши за рамки свої редакцій, громад, районів, областей. Тепер постійно моніторимо роботу регіональних медіа з інших регіонів, у них є багато цікавих матеріалів. А значить – нові ідеї для нас (а можливо, для них – теж).

Відчуваємо себе  ширше і глибше звичного формату друкованого видання.

Зауваження? Їх вистачає, але вони швидше сприймаються як поради.

Як виявилось –  свіжим професійним (менторським!) оком можна побачити те, що ми самі не завжди помічаємо.  Як результат – вчимося писати легко і більш якісно.

Тепер у редакції два щотижневих дедлайни: п’ятниця – здача номера в друк, вівторок – здача завдань Турбо-батлів. Вихідні і свята на найближчі два місяці відміняються. А ми вчимося, отримуємо навики, досвід, вдосконалюємо сайт.

Одним словом, «прокачуємось» і ловимо себе на думці, що … мріємо про жолуді)))