Передвиборча програма кандидата на посаду голови Новопавлівської ОТГ Антоніни ЯЦУРИ

ХТО Я

Я, ЯЦУРА Антоніна Василівна, 1974 року народження, народилася і виросла в с. Новопавлівка Межівського району Дніпропетровської області у звичайній небагатій родині. Мама багато років пропрацювала пралею і санітаркою місцевої дільничної лікарні, батько — водій автотранспортного підприємства Межівської райспоживспілки, доставляв хліб у село та близькі хутори, завершував трудову діяльність сторожем току ТОВ “Росія”. У рідному селі закінчила з відзнакою середню школу. У подальшому здобувала освіту за спеціальністю “Правознавство” у Донецькому кооперативному технікумі, який закінчила з відзнакою у 1993 році, працювала і заочно закінчила Національну юридичну академію України імені Ярослава Мудрого у м. Харкові.

З 1993 по 1999 роки працювала державним податковим інспектором, юрисконсультом в органах державної податкової служби в смт. Межова. З 1999 року по липень 2017 року працювала на прокурорських посадах у місцевій районній прокуратурі, з Межівського відділу Синельниківської місцевої прокуратури звільнена у зв’язку з виходом на пенсію за вислугою років. У період з вересня 2017 року по липень 2018 працювала на договірних засадах юристом Новопавлівської сільської ради, з липня по листопад 2018 року я була заступником сільського голови Новопавлівської сільської ради Межівського району Дніпропетровської області. З останньої посади звільнена за згодою сторін, перебуваю на пенсії.

Батьки померли, неодружена, дітей не маю. Безпартійна.

Зареєстрована в смт. Межова, та зв’язків з рідним селом ніколи не поривала, з 2017 року постійно мешкаю в с. Новопавлівка в батьківській хаті.

ЧОМУ ІДУ В ГОЛОВИ

Приймаючи власне для себе рішення балотуватись цього року на посаду Новопавлівського сільського голови, можливо, вперше в житті перейнялась питанням – чим так може приваблювати окремих людей влада і за якими вподобаннями люди обирають собі на найближчі 5 років керманича. Тож, шановні виборці — жителі Новопавлівської громади, перш ніж роботи свій вибір, варто кожному також задуматись над цими питаннями.

За себе скажу з цього приводу так — жодних особистих амбітних цілей і корупційних спокус щодо посади сільського голови не маю:

– накопичувати землю і займатись землеробством мені вже пізно, маю 5 га спадкової землі від батька і 2 га — від матері, які знаходяться в оренді ТОВ “Прогрес” і ТОВ “Чугуєво”, за часи перебування на державній службі землею “не обзавелася”;

– спокушатись на чуже, людське чи громадське, не дозволяла ніколи ні собі, ні іншим — так виховували батьки, вчителі, так мене навчали професії, тож живу без можливих завидних статків, від когось краще, від когось гірше, але мені — достатньо.

Ідея полишити пенсійне життя зародилася тоді, коли місцева газета обізвала мене “громадянкою без будь-якого особистого життєво значимого зайняття”. І тут же відповім на газетне питання: “а чи пов’язані мої дії та заяви взагалі із законністю” – я не судима, упродовж усього свого життя не притягалася до кримінальної, адміністративної, цивільної відповідальності, немає жодного юридичного документа, який, зокрема, з 2017 року визначав би будь-яку мою причетність до будь-яких правопорушень.

Мета мого приходу на вказану посаду — спонукати жителів громади до співпраці і злагоди, жити і працювати на спільній території, враховуючи максимально можливо інтереси кожного, дбаючи про спільне благо всієї громади і, не порушуючи вимоги закону, прозоро планувати і використовувати бюджетні кошти і розподіляти земельні ділянки. Звучить, напевне, фантастично, але ж спробувати можна! Убудь-якому разі — ОБИРАТИ ВАМ!

ЯКОЮ БУДЕ ВЛАДА

Моє бачення принципів організації роботи влади в ОТГ:

1. Ревізія бюджетних коштів, ревізія земельних ресурсів, ревізія добору і розстановки кадрів структурних підрозділів місцевої влади.

Переконана, що кожен кандидат може щось реально обіцяти, лише володіючи дійсною ситуацією з фінансами і землею в громаді, вирішивши питання про підбір кадрів, які мають стати однодумцями, не позбавленими власного голосу.

2. Використання системи громадських проєктів.

Пояснюю. Виборча кампанія-2020 у Новопавлівській громаді виявила великий інтерес людей до особистої участі у самоврядуванні, що виразилося у великій кількості кандидатів у депутати і бажанні багатьох бути обраним. Вважаю за необхідне використати цей потенціал.

Маючи на 7 округах 22 депутатів, хочу запропонувати їм співпрацю, незалежно від того від якої партії чи чиєї команди вони будуть обрані. І таким чином щорічно, упрожовж всієї каденції, депутати на своїх округах мають вивчати загальні потреби жителів і з їх урахуванням вносити обгрунтовані пропозиції на фінансування забезпечення цих потреб на поточний чи наступний бюджетний рік. Система має діяти в залежності від фінансових можливостей громади, а при обмеженому ресурсі — від переконливості позиції депутатів і від особистої участі в реалізації спільних планів.

3. “Скринька для заяв, скарг і пропозицій”.

Банальне, старе? Але ж якщо все те читати, можна знати критичну думку місцевих жителів щодо дій посадовців ОТГ і її депутатів.

ПОСТІЙНІ ЗАВДАННЯ

Вивчення черговості за потребами та реальним станом доріг населених пунктів і можливостей громади щодо ремонту вулиць та шляхів, планомірне вирішення цих потреб.

Подальше вуличне освітлення населених пунктів, підтримання вже наявного у діючому стані.

Благоустрій населених пунктів і їх об’єктів. Щодо кладовищ громади – підтримання їх у належному стані.

Соціальне орієнтування на осіб похилого віку, людей з обмеженими можливостями, дітей під опікою та піклуванням, воїнів, ветеранів, багатодітних родин.

СИСТЕМНІ ЗАВДАННЯ

Вирішення питання водопостачання населених пунктів старостинського округу.

Закладення і озеленення паркової зони у с. Богданівка.

Реалізація можливостей “зеленого туризму” на базі місцевого закладу оздоровлення та відпочинку “Лілія”, відновлення і розбудова цього закладу як прибуткового інфраструктурного об’єкту.

Ремонт з’єднуючого мосту в с. Новопавлівка.

Стврення критої зони ринку одноденної торгівлі с. Новопавлівка.

Створення місцевої пожежної команди.

Кожен може долучитись до формування програмних завдань.
І до їх реалізації — теж.