Понеділок, 10 Листопада, 2025
Важливо!

Іти в ТЦК більше не треба? Про подання щодо відстрочки в ЦНАП з 1 листопада

В Україні від сьогодні, 1 листопада почали діяти нові правила оформлення та продовження відстрочок від мобілізації. Подати заяву про її отримання можна у смартфоні через “Резерв+” або у ЦНАПі.

Начальник відділу ЦНАП Межівської селищної ради Тетяна Бондик в матеріалі нижче розповідає, як працюють ці нові правила.

Відповідно до затвердженого Порядку подання через центри надання адміністративних послуг із використанням засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг заяв про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, затвердженого Постановою КМУ №560 від 16 травня 2024 р з 1 листопада 2025 року діятиме така процедура:

– Для отримання послуги суб’єкт звернення подає через адміністратора будь якого ЦНАПу заяву в електронній формі (у разі технічної реалізації такої можливості засобами Порталу Дія) на ім’я голови комісії РТЦК та СП.
– Заяву формує адміністратор самостійно в електронній формі.
– До заяви адміністратор сканує документи, що підтверджують право на відстрочку.
Рекомендується адміністратору ЦНАПу пред’являти оригінали документів ( в установленому порядку нотаріально чи належним чином завірені копії).
– Заява подається суб’єктом звернення через центр особисто. Подання заяви представником суб’єкта звернення не допускається.
– Тобто, вже ніяких поштових відправлень заяв.
– Адміністратором центру надається суб’єкту звернення опис вхідного пакета документів.
– Саме цей опис є доказом подання заяви на відстрочку та юридичною гарантіє НЕ призову на час розгляду заяви.
– Адміністратор центру не пізніше ніж протягом наступного робочого дня надходження повідомлення про позитивний результат надання послуги та роздруковує оновлений витяг з Резерв+ без використання спеціальних бланків та печаток.
– Довідка про відстрочку на бланку вже не формується, лише для тих, хто на спецобліку.
– У разі прийняття рішення про відмову у наданні відстрочки адміністратор центру роздруковує відповідне повідомлення про відмову у наданні відстрочки без використання спеціальних бланків та печаток.
 Повідомлення про відмову у наданні відстрочки окремо підлягає надсиланню суб’єктом надання послуги безпосередньо на адресу електронної пошти суб’єкта звернення, зазначену в заяві.