Неділя, 3 Листопада, 2024
Влада в дії

Як розмістити звернення в контакт – центрі Межівської громади

З червня минулого року почав функціонувати е-сервіс «Контакт центр Межівської селищної територіальної громади», який орієнтований на покращення зворотного зв’язку з мешканцями громади, підвищення ефективності приймання, обробки та виконання заявок громадян.
За цей період до Контакт центру надійшло 52 звернення та надано 50 консультацій з питань, які не потребували фіксації в системі.
Можливо, це малюнок: 1 особа та текст
У Межівській СТГ нагадують: як розмістити звернення в Контакт центрі: 
“Шановні жителі Межівської селищної територіальної громади!
З червня минулого року почав функціонувати е-сервіс «Контакт центр Межівської селищної територіальної громади», який орієнтований на покращення зворотного зв’язку з мешканцями громади, підвищення ефективності приймання, обробки та виконання заявок громадян. За цей період до Контакт центру надійшло 52 звернення та надано 50 консультацій з питань, які не потребували фіксації в системі.
Вчергове нагадуємо як розмістити звернення в Контакт центрі Межівської селищної територіальної громади:
1. Зареєструвати звернення за номером «гарячої лінії» (05630)60276
Зателефонувати за номером «гарячої лінії» (05630)60276. Звернення приймаються у понеділок – четвер з 08:00 до 17.00, п’ятниця з 08.00 до 16.00 (обідня перерва з 12:00 до 13:00)
Надати необхідні дані для реєстрації звернення оператором (прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та контактний номер телефону). Чітко і стисло опішить суть проблемного питання
Запам’ятайте реєстраційний номер свого звернення, щоб в подальшому дізнаватись хід його виконання
2. Зареєструвати звернення за допомогою офіційного сайту Межівської селищної ради:
через мережу Інтернет за посиланням https://hotline-mezhova.gov.ua/
або за допомогою чат Бот у мобільних додатках:
Viber за посилання https://tinyurl.com/mezhovakc
Telegram за посиланням https://t.me/mezhova_kc_bot1
Для отримання доступу до розширених можливостей сайту, а саме – звернутися з заявою для вирішення проблемного питання, скаргою, пропозицією до виконавчого комітету селищної ради, обслуговуючих підприємств та надавачів послуг або переглянути хід виконання вашого звернення, яке було розміщено через мережу Інтернет – Вам необхідно одноразово пройти процедуру реєстрації
В розділі «Особистий кабінет» заповнити реєстраційну картку. Інформація про персональні дані заявників, направлених в електронній формі зберігатиметься і оброблятиметься відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»
Стисло і чітко сформулюйте і опишіть суть проблеми з обов’язковим вказанням адреси, за якою має бути вирішено питання. Надання усієї необхідної інформації дає можливість максимально оперативно і ефективно опрацювати Ваше звернення. В одному зверненні заявник може розмістити тільки одне питання.
Пам’ятайте, що звернення не приймаються до розгляду, якщо:
– містить нецензурну лексику або образи;
– звернення не містить конкретних заяв, скарг або пропозицій
До звернення Ви можете додати фото, яке слугуватиме наочним підтвердженням проблеми. Фотографія не є обов’язковим атрибутом звернення, однак, її наявність дозволить максимально оперативно відреагувати на Ваше проблемне питання
Поточний статус та хід розгляду Вашого звернення Ви можете відстежувати в особистому кабінеті. Крім того, в особистому кабінеті Ви можете бачити, хто виконавець Вашого звернення, термін, за яким очікувати відповідь та безпосередньо саме виконання
На інтерактивній мапі звернень громадян, ви можете знайти свої звернення, які пройшли реєстрацію в контакт-центрі, та прийняті до виконання
Після отримання відповіді від контакт центру стосовно виконання Вашого звернення, Ви можете підтвердити або спростувати його виконання шляхом зворотного зв’язку, вказавши причину, з якої Ви вважаєте звернення не виконаним.
Електронна система звернень «Контакт центр Межівської селищної територіальної громади» створена з метою забезпечення належного реагування на звернення громадян, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету”.