Понеділок, 10 Листопада, 2025
Життя громадиПро головне

Як працює ЦНАП Межівської громади: локації, послуги, графіки виїздів

Внаслідок повномасштабного вторгнення багато ЦНАПів, що знаходились на тимчасово окупованих територіях або в зоні активних бойових дій, були змушені релокуватися.

Це спричиняє низку серйозних проблем, які впливають як на роботу самих центрів, так і на якість надання послуг громадянам.

Останні місяці, через безпекову ситуацію, вимушено релоковано і відділ надання адміністративних послуг Межівської селищної ради.

Проте, вже сьогодні ми знаємо, що незважаючи на всі ці труднощі, ЦНАП розпочав свою роботу на декількох локаціях. А також, не дивлячись на небезпеку, продовжує приймати громадян і в Межовій.

Тобто, продовжує працювати, виконуючи надзвичайно важливу соціальну функцію – допомагати людям, які постраждали від війни, отримати необхідні адміністративні послуги та інтегруватися в нових громадах.

Є графік виїзду мобільного ЦНАП по старостатах, де дозволяє безпекова ситуація.

Надаються паспортні послуги.

«Межівський меридіан» звернувся за коментарем до начальниці відділу Тетяни Бондик:

Тетяна Бондик, начальниця Межівського ЦНАП

– Так, найскладніший період у нашій роботі… ніхто не готувався працювати в умовах війни… Однак, нами було вжито низу заходів, аби максимально не переривати свою роботу.

Адміністратори ЦНАП виконавчого комітету Межівської селищної ради працюють над вирішенням питань і в робочий час і в неробочий!

Для пришвидшення опрацювання звернень громадян – консультуємо навіть в соціальних мережах – в особистих повідомленнях до адміністраторів.

Тетяна Анатоліївна повідомила, що ЦНАП розпочав свою роботу на нових локаціях:

– село Орільське вул Центральна, 7;

– місто Дніпро проспект Слобожанський 31Д ТЦ Наша Правда ЦНАП Лівобережний (робочі місця  – 14/15);

– місто Шахтарське, вул Незалежності, 14 (паспортні послуги).

Продовжується прийом громадян в с-щі Межова вул ім. Грушевського

Тетяна Бондик:

«На віддалених робочих місцях село Орільске та м. Дніпро надаються всі послуги крім паспортних – це і соціальні послуги, послуги Пенсійного фонду, земельні питання, надання всіх видів матеріальної допомоги, реєстрація речових прав внесення повідомлення про пошкоджене майно до реєстру пошкодженого та знищеного майна та інші.

На віддаленому місці в місті Шахтарське надаються виключно паспортні послуги (працюємо над питанням надання і інших послуг на даній локації).

2

ЦНАП виконавчого комітету Межівської селищної ради планує виїзди на територію громади:

7.08.2025 

– у Преображенський старостинський округ (орієнтовний час 9.30)

– у Демуринський старостинський округ (орієнтовний час 11.00)

– у Веселівський старостинський округ (орієнтовний час 13.00)

28.08.2025 

до Новогригорівського старостинського округу (орієнтовний час 11.00)

На виїздних прийомах адміністраторами ЦНАП будуть прийматися документи на всі види послуг.

– Так, нам всім сьогодні надзвичайно складно… Але, ми максимально мобілізувались аби відновити роботу (точніше – продовжити, бо ми її не переривали) в нових умовах.

І наразі, всі види наших послуг доступні для жителів Межівщини.

У зв’язку з цим хотілось би подякувати своїм колегам: Ірині Окарі – (соціальні послуги, витяги з ЄДРВВ), Володимиру Окарі (соціальні послуги, ВПО, внесення повідомлення до реєстру пошкодженого майна (крім складання актів); Наталії Окарі  (земельні питання, матеріальні допомоги, ВПО); Москаленку Ігорю – ВПО (внесення змін поштових адрес, водійські посвідчення); Марині Москаленко (реєстр речових прав); Станіславу Буту (паспортні послуги; Кириченко Оксані – прописка, виписка, витяг з РТГ); Ользі Томас (ВПО, матеріальні допомоги військовим).

За витримку, професіоналізм, відданість справі!

Працюємо далі…

Номер телефону для  консультацій 0663305876

 План дій при пошкоджені житла:

  1. Повідомити поліцію (в телефонному режимі)
  2. Підготувати документи для подачі повідомлення в реєстр пошкодженого майна
  • Право власності на будинок (витяг з реєстру речових прав)
  • Паспорт та код
  • Виписану на листку паперу електронну пошту
  • Фото зруйнованого або пошкодженого будинку (при наявності)
  1. Повідомити комісію по обстеженню пошкоджених/зруйнованих будинків створеною Межівською селищною радою (особисто або засобами телефонного звязку)
  2. Внести повідомлення про пошкодження/руйнування житла
  • Самостійно через Дію

  • Або у ЦНАП (будь-якому за місцем свого перебування)

Серед основних проблеми релокованих ЦНАП фахівці відзначають:

– ЦНАПи часто втрачають свої приміщення, обладнання, меблі, архіви документів. Це змушує їх шукати нові локації, що не завжди є зручними та пристосованими для роботи з великою кількістю відвідувачів.

– Для надання більшості послуг ЦНАПам необхідний доступ до державних реєстрів. Релокація може спричинити тимчасові проблеми з відновленням доступу до цих систем, що ускладнює надання послуг.

– Релокація персоналу: Не весь персонал ЦНАПу має можливість переїхати разом із центром. Це призводить до нестачі кваліфікованих адміністраторів, які знайомі з усіма процедурами та реєстрами.

– Психологічна напруга та вигорання: Співробітники релокованих ЦНАПів працюють в умовах постійного стресу, оскільки вони самі є вимушеними переселенцями. Їм доводиться надавати послуги таким же ВПО, вирішуючи складні та емоційно виснажливі ситуації.

– Навчання нових співробітників: Навіть якщо є можливість набрати новий персонал на місці, його необхідно швидко навчити, що вимагає часу та ресурсів.

– Деякі ЦНАПи можуть не надавати повний перелік послуг через відсутність доступу до певних реєстрів або брак спеціалістів.

–  Збільшене навантаження: Релоковані ЦНАПи часто обслуговують не лише місцеве населення, а й велику кількість внутрішньо переміщених осіб, що значно збільшує навантаження на персонал та інфраструктуру.

– Громадянам, особливо ВПО, важко знайти релокований ЦНАП та отримати інформацію про його графік роботи.

– Через зміни в законодавстві, пов’язані з воєнним станом, та обмеження в роботі реєстрів, деякі послуги можуть надаватися за іншими процедурами.

– Черги та тривале очікування: Збільшене навантаження призводить до зростання черг та тривалого очікування на отримання послуг.

 

підготував “Межівський меридіан”