Населені пункти та понад тисячу жителів Межівської громади третю добу залишаються без світла. Адреси, де можна зарядити телефон
Станом на 13 грудня через масштабне обледеніння 1 127 абонентів Межівської селищної ради перебувають без світла. Зокрема, увесь Демуринський старостинський округ, Преображенський старостинський округ (повністю), села Веселе (частково), Олександрівка, Колона-Межова, Райполе і Новопідгородне (частково), Красногорівка (Новогригорівський старостинський округ), Іванівка (частково).
Про це повідомляє Межівська селищна рада.
За інформацією ДТЕК Дніпровські електромережі, на території Синельниківського району склалася складна ситуація з електропостачанням.
Для вирішення проблем, котрі виникли через складні погодні умови, енергетикам Межівщини допомагають аварійно-відновлювальні бригади з Дніпра, Марганця, Кам’янського та Магдалинівки, які працюють 24/7 та роблять все можливе для того щоб електропостачання було відновлено якнайшвидше.
Наразі на території громади працює 6 бригад, 3 з яких додаткові сили.
ДТЕК Дніпровські електромережі:
«За добу відновили електропостачання ще майже для 10 тисяч родин. Без світла наразі — понад 6 тисяч осель. Мобілізовані всі сили та спецтехніка, щоб у максимально стислі терміни відновлювати електропостачання.Станом на ранок середи без світла лишається понад 6 тисяч родин у 45 населених пунктах у східних районах області, які найбільше постраждали від негоди. Найбільш складна ситуація — у Покровській та Межівській громаді.
Енергетики докладають усіх зусиль, щоб якнайшвидше подати напругу в мережу. До ліквідації аварій залучено понад 100 фахівців та 40 одиниць техніки.
Зараз працюємо над відновленням ще 30 електроліній та 136 трансформаторних підстанцій. Ліквідаційні роботи продовжуються”.
[…] Нагадаємо, що через масштабне обледеніння цілі села та понад тисячу абонентів Межівської громади третю добу залишаються без світла. […]
[…] Нагадаємо, що через масштабне обледеніння цілі села та сотні абонентів Межівської та Слов’янської громади кілька діб залишаються без світла. […]