Неділя, 27 Квітня, 2025
Важливо!Життя громадиПро головне

Освітлення вулиць, обрізка аварійних дерев, закриття люків: перші результати роботи Контакт-центру Межівської громади

З метою об’єктивного та своєчасного вирішення звернень мешканців громади у Межівській селищній раді створено автоматизовану систему «Контакт-центр Межівської селищної територіальної громади».

Звернутись до Контакт-центру можна  за єдиним телефонним номером, чзайшовши на сайт Межівської СТГ, а також  за допомогою чат Бот у мобільних додатках Viber  та Telegram.

Про це повідомляє офіційний сайт Межівської СТГ.

З 10 червня 2023 року «Контакт-центр» забезпечує прийняття звернень за єдиним телефонним номером (05630) 60276 (понеділок-четвер – з 8:00 до 17:00, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, обідня перерва – з 12:00 до 13:00)  та через мережу Інтернет за посиланням https://hotline-mezhova.gov.ua/, їх реєстрацію та попередній розгляд.

З 10 листопада 2023 року є можливість подати звернення за допомогою чат Бот у мобільних додатках Viber за посилання https://tinyurl.com/mezhovakc та Telegram за посиланням https://t.me/mezhova_kc_bot.

Як перенаправляють звернення у відповідні структури

Ідентична програма встановлена в усіх виконавчих органах, установах та підприємствах селищної ради. Це дозволяє в режимі реального часу невідкладно передавати скарги та звернення у відповідні структури. Оператор чи заявник лише обирає виконавця робіт чи усунення проблеми. Кожна структура має відповідальну особу, яка стежить за повідомленнями і адресує на конкретних виконавців.

Статистика звернень

Від початку роботи програми зареєстровано 26 звернень мешканців громади, з них 17 надійшло з особистих кабінетів громадян та 9 записані відповідальною особою.

Ще майже стільки ж дзвінків не потребують фіксації – мешканці телефонують проконсультуватися: дізнатись номери телефону відділів чи комунальних установ, питають, хто може допомогти у вирішенні тих чи інших питань тощо. Переважна більшість консультативних звернень від громадян інших областей України.

Проблемищо порушувались у зверненняхстосувались:

  • Благоустрою – 23 звернення. Серед питань цього блоку – ремонт дитячих та спортивних майданчиків, виявлення незакритих люків та вжиття заходів щодо запобігання доступу до них, технічна обрізка аварійних дерев, санітарний стан парків (в тому числі і заборона спалювання опалого листя), ремонт вуличної колонки подачі води, ліквідація стихійних сміттєзвалищ.

  • У листопаді найактуальніша тема – відновлення та робота зовнішнього освітлення вулиць.

  • Також надходили поодинокі звернення з питань соціального захисту та дотримання правил ведення підприємницької діяльності.

  • До «Контакт центру» зверталися мешканці смт Межова (80%), Райпільського (12%) та Демуринського (8%) старостинських округів.

Селищним головою здійснюється постійний контроль за своєчасністю виконання звернень та повнотою надання відповідей заявникам.

Запрошуємо мешканців Межівської селищної територіальної громади звертатись до «Контакт центру» у зручний для Вас спосіб   – намагатимемося допомогти кожному.